Wednesday 16 November 2011

Vad gör man av allt?

Ja det kan man ju undra. Man köper/bygger nytt och större men ändå får inte allt riktigt plats. Främst tänker jag på nedanstående åbäke, min kära gåmaskin/treadmil.
Jag använder den ihärdigt måndag till fredag varje morgon och går mina "power walks" på den. Har alltid lyckats ha den så att man ser ut, i alla fall lite. Nu står den in mot väggen och man blir bokstavligen galen av att stirra på en vit vägg. Den står också i vårt lilla vardagsrum/TV-rum dit en ny soffa är beställd och ska in snart. Så nu undrar jag lite vart denna ska ta vägen, den ska ju stå så man kan använda den men ändå inte i vägen. Har fått förslag på garaget eller kommande uteförråd men det känns som om båda dessa platser antingen blir för kalla eller för varma och att jag faktiskt inte har koll på barnen och det har jag i nu läget...ja i allafall ganska ofta.

Slut för idag med världsliga problem!
Tjingeling !


1 comment:

Anonymous said...

Hej

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...