Saturday 12 November 2011

Diskbänksorganisation

Många tvålpumpar blev det när jag var och handlade för några veckor sedan. Räknade lite hit och dit på var jag behövde och hur många och så vidare. Men det bli aldrig riktigt som man tänkt, eller hur? Tänkte att jag skulle ha en tvålpump vid diskbänken i köket och inget annat. Men så väl inflyttad så upptäckte jag att det så lätt blir rörigt på den stora bänken, så då löste jag det med att fylla diskmedel i en av tvålpumparna. 

Tadaa! 
Så nu ser det snyggt och prydligt ut vid diskhon med en pump för varje grej. Sedan att resten av bänken behöver få sig lite struktur och ordning så att man inte bara dräller sakerna kring sig där som det lätt blivit just nu i början, det får bli nästa steg. Men visst är det en härlig färgkombination på grejerna i flaskorna.

Fortsatt trevlig helg på er alla!


2 comments:

fianathome said...

Jag har också en massa pumpflaskor - väldigt prydligt blir det och så har man allt samlat. Fint!! kram Fia

Klokegård - Designa ditt Liv! said...

Snyggt med det gröna!

Ha det bäst!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...