Sunday 12 June 2011

Mitt nya (alternativa ) badrumsskåp

Vad tycks om mitt badrumsskåp? Visst är det fiffigt? Men som sagt nöden har ingen lag. Alla dessa produkter stod tidigare i eller ovanpå vårt badrumsskåp men i detta badrum finns inget skåp och alla andra ytor och lådor är redan tagna. Så det fick bli fönstret. Kan ni se att jag liksom försökt klassificera dem? Barnens saker till vänster, mannens till höger (3 produkter) och resterande i mitten är mina.

Denna bild visar själva handfatet. Vi har varit tvugna att använda silvertejp som ni ser då själva ytmaterialet släppt från spånskivan som också håller på att lösas upp av fukten i badrummet. Bara man stod för att tvätta händerna så dammade det ner mängder av sågspån, så vi tyckte det var en bra lösning. Dessutom tyckte tjejerna att det var urskoj att pilla på det!!!! Inge bra alls.



Snyggt, inte sant!

4 comments:

Anonymous said...

Hej, Du är duktig med att komma på olika bra lösningar, god fortsättning./Mamma

fianathome said...

Hej!
Vad spännande att få bygga ett hus och välja allt själv. Gillar dina val av material och färger till nya huset. Härligt att få flytta in med allt som är nytt och oanvänt. Skafferi är lyx. Jag har ett själv och det vårdar jag ömt ;))
//Fia

Jenny said...

Hej Anette!
Man tager vad man haver som Kajsa Warg sa:)

Det funkar väl utmärkt med fönstret som badrumshylla!

Kraam Jenny

Lev Ditt Liv - Mia Ånemyr said...

Hej Anettte.. Men så kul att vi hittat varandra genom din syster och vårt blogg team. Värden krymper med denna möjlighet.. Australien låter mys vill jag lova.. Ska bli spännnde att följa med din blogg och husbygge.. Önskar dig en fin kväll... Mia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...