Monday 15 August 2011

Varning för gipsöverdos!

Här kommer bilderna som jag inte kunde visa i fredags för att jag inte kom in i huset. Men den som väntar på något gott och har tålamod, som alla mina läsare påmint mig om under helgen, får se resultat. Så direkt efter att jag lämnat Emily på skolan åkte Sofia och jag ner till huset för en rundtur.

Välkomna in. Står i dörren och tittar ner i hallen
in mot köket.

Hallen sett från andra hållet, mot ytterdörren.

Vårt TV-rum.

Vårt sovrum

Vårt sovrum, till höger stora garderoben, WIR och till vänste vår
ensuite.

Vår klädkammare, WIR. I hörnan längst in är
ventilen för centralvärmen.

Vår ensuite.

Duschen med hylla för schampoflaskor.

De två hålen är för badrumsskåpen som ska sitta
inne i väggen och ha en spegel mellan sig så att
det bildar en enda lång spegelvägg.

"Storstugan", står vid matbordet och tittar ut över tv-hörnan till vänster.

"Storstugan" sett från tvättstugans håll.


Storstugan sett ut över köket. Där alla väskor står blir spis mm. Till vänster
är skafferiet.

Skafferiet.

Tvättstugan med städ/linneskåp till vänster.

Hallen utanför flickornas rum.

Tjejernas badrum.

Sofias rum & garderob.

Lilltoan.

Emilys rum, garderob och med utsikt ut mot hallen.

Sandning pågick i hela huset. Här i garaget.
Sådär ja om du orkat ända hit ner så ber jag att få tacka för visat intresse för mina gipsskivor. Jag är glad att du stannade och delade min besatthet.

Tjingeling & ha en fin dag!

1 comment:

Anonymous said...

Voine, voine såå fint det blir och så klart vi orkar med att följa med hela vägen. När kommer nästa titt, hi,hi.Kramar M o P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...