Sunday 12 May 2013

Lite nytt från gömmorna

Titta vad jag hitta i mitt skåp. Helt nya handdukar! Plockade i ordingn lite i linneskåpet häromdagen och fick syn på dessa handhanddukar som jag köpte förra sommaren under vårt Sverigebesök. Tänk vad man glömmer bort ibland.
 Vi hittade dem på H & M en dag när mannen och jag var ute på shoppingrunda i Stockholm, utan tjejerna. Vi tyckte båda den var lite festlig och tänkte att den är kul att ha på gästtoan. 
  Nu blev det inte på gästtoan de fick hänga utan i vårt egna badrum. Gästtoan är ju mina tjejers toa och den har mest blivit smyckad i rosa så jag valde att ta in dem till oss där de passar bättre.

Så precis som på hotellet så lade jag handduken på bänken nära till hands för att torka sina händer. Kanske skulle jag ställa in en skål där man kan lägga sina 5 c och se om det ger någon utdelning att tala om.
Brukar du glömma bort vad du har i dina skåp?

 Tack för alla snälla kommentarer om vår "dansbana". Snickaren kommer tillbaka i morgon måndag och då hoppas jag få nya bilder att visa er. 

Ha en fortsatt trevlig söndag!

Tjingeling!


6 comments:

svart vitt och rött said...

Vilken surprise att hitta en superfin handduk i garderoben! Dansbanan blir helt fantastisk! Vad roligt att "inreda" där sedan när allt är klart! Ha en riktigt go söndag!

Sirpa said...

Hej Anette! Hih ja, man kan ibland hitta från sina egna skåpar vad som helst:) Jätte fina handdukar du har köpt! Hotell idén är rolig!
Idag är Finska Morsdag så jag ska bjuda lite fika till mina unga här när de kommer från gymnastikledare-kursen! Och om två veckor kan vi fira den svenska Morsdagen:)
Önskar digen trevlig start på den nya veckan!
Kram Sirpa♥

Anonymous said...

Snyggt : ) kram Sofia

Charlie sa ... said...

Vad fint! Och ja, jag glömmer också ;)

Har precis som du lagt en handduk så där bredvid handfatet. Praktiskt!

Ha en fin måndag och början på veckan!

xo

Snäckskalsdalen. said...

Snyggt och snygga handdukar. Jag sitter och funderar på om jag glömmer, men jag gör kanske inte det, eller så har jag glömt det mesta, det är det som är kruxet.

Jag har titta på dom inlägg jag missat och vilket otroligt vackert hus ni har, jag gillar taket och takutsprången och dom snygga pelarna som bär upp taket över uteplatsen, det ser så läckert ut.

Sen var jag tvungen att mapgoogla var du bor och där har jag ju åkt förbi, Princess Hgw, eller hur? Det ser ut uppifrån som rean idyllen!

Agneta kram

TIDSOPTIMISTEN said...

Tyvärr händer det inte så ofta att jag hittar fynd i mina skåp, jag har det så rensat överallt hela tiden - lider av någon typ av kasta fobi tror jag så det blir liksom aldrig överfullt ;) Snygga var de iaf och en liten skål vore väl inte dumt, många bäckar små ;)

Kram ullis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...